torsdag 9 februari 2012

Nej kära läsare, du har inte kommit fel.

Och om du har det ser jag inte hur det är mitt problem.

Hur som helst så observerar den observante läsaren att bloggen ändrat färg en smula. Och, nej, min sexuella identitet är intakt och jag har inte börjat leka med små ponnyhästar av plast (även om det troligen är där gamla senila gubbar hamnar så småningom).

Ändringen i färgsättning kommer sig av att en brorsdotter till mig som hittat till bloggen hävdade att den var svårläst och att bakgrunden var störande. Så jag ändrade den till vad den är nu, små fluffiga moln, rosa bakgrund etc. i hopp om att det skall falla det lilla livet på läppen. Och appropå läppar så lär hon förmodligen spräcka mina för att jag kallar henne "det lilla livet".

Jag inser också att alla hårda läsare nu försvinner för att dom inte vill bli upptäckta inom en radie på 10 meter från en bildskärm som visar text på rosa bakgrund och fluffiga moln runt, men vad gör man inte för att slippa släktfejder.

/Mystery Man - gör om saker

Inga kommentarer: