lördag 30 april 2011

Pedofeli är tyligen inne numera.

Det sägs ju att det finns pedofiler överallt men här finns i alla fall inga. Däremot vimlar det av sexiga småtjejer.

Så nu, efter att ha insett att pedofiler är dom som får ha allt kul, har jag bestämt mig för att bli en sådan. Inte en sån där som är ute efter småpojkar som springer, man är ju ingen bög, utan en sån där sexig pedofil som alla småtjejer trånar efter och vill ha.

Om du undrar vilka pedofiler det skulle vara har du uppenbarligen missat både Twilight-böckerna och filmerna samt TV-serien "Vampire Diaries". I Twighligt är hjälten en 90-årig gubbe som raggar, med stor framgång, på en 16-åring och i Vampire Diaries är gubbarna bortåt 150 bast och unga brudar trånar efter dom. I samtliga fall finns det många flickrum som är tapetserade med idolbilder på pedofilerna.

Ett problem jag har är att man tydligen inte bara skall vara pedofil, man skall vara seriemördare också, men jag jobbar på det....

/Mystery Man Har Talat

2 kommentarer:

Stellan sa...

Men vad fan kollar du på för tv-program?

Mystery Man sa...

Jag kollar inte, men familjer består inte bara av mig utan även av två döttrar, 16 och 14 samt en kvinna som gärna ser vad döttrarna ser.
De fakta jag fått fram är saker som framkommit vid förhör med resten av familjen.